Friday morning and I didn't eat any breakfast

Ei siis taas tullu syötyä aamupalaa, no eipä se mitään..Nyt mussutetaan jotain puoli kylmää mikrossa lämmitettyjä "amerikan vihanneksia", ei mitenkään erityisen hyvää, mutta ainakin nälkä lähtee...Kohta pitää lähteä kouluun ja mä en tahtois mennä kahdeksi tunniksi kouluun laskeen matikan laskuja joita en todellisuudessa osaa. Ne asiat on silti ihan helppoja ja perustehtävät saan laskettua mutta en niitä soveltavia, just niitä mitä tulee aina läksyksi.

Mä inhoan sitä matikan luokkaa, mä inhoan sitä paikkaa missä mä istun.Mä inhoan sitä että se ope kysyy joka kerta multa että sainko mä ne laskettua. Ei se muilta kysy. Ja sitten se selitää jokaisen uuden asian niin kuin luokassa oli pari tyhmää, mutta todellisuudessa se selittää ne kaikki jutut vaan mulle, niin kuin mä olisin tyhmä. mä näytän sille ja saan kokeesta vähintään seiskan...

*Jatkan mikrossa lämmitetyn pakaste parsakaalen popsimista*