Pitäisi mennä nukkumaan, sillä jo tiistaina alkaa koulu, taas. Minä en halua sinne, tai haluan osittain sen vapauden, että osaan olla poissa tästä talosta. Nauttia tuttujen näkemisestä ilman, että on tunne kuin pitäisi olla jossain muualla. tahtoisoin taas maalata, mutta on liian myöhä. tahtoisin myös kirjoittaa, mutten tiedä mitä ne hahmot haluavat sanoa, pitäisi kait vain takoa sanoja paperille ja kysyä tahdotko tämän sanan seuraavaan lauseeseesi ja tahdotko tutustua tuohon uuteen ihmiseen vain onko se merkityksetön joka vain sattuu sivuamaan tarinaasi? Heillä jokaisella on tarinat joiden minä yritän parhaani mukaan uskoa olevan totta, että he oikeasti elävät, niitä samankaltaisia erilaisia elämiään samanlaisina ja erilaisina ja mahdollisesti tuntevat toisensa, mutteivat tajua.
___
Minä en osaa enää nykyään sanoa täällä koskaan mtiään kunnolliseen aikaan, tai ainakaan mitään mitä minä todella haluasin sanoa. Hassu kun olen mietin muita ihmisiä ja heidän ajaktuksiian, enkä todellisuudessa kuitenkaan välitä niistä niin paljoa.
Tajusin vasta tänään, että se kuudenkympin nopeusrajoitus alkaakin todella vasta meidän talomme kohdalta, ei se mielestäni siitä ole ennen alkanut, tai sitten en ole vain sitä nähnyt.
Pidän uudesta kukka autostamme, se on söpö ja pieni ja pyöreä ja kuitenkin ei liian söpö vaan automainen. Odotan toisaaltakirpeää syksyä ja pientä pakkasta, mutten halua sadetta. Haluan lehtiä ja aurinkoa. Aikaa, sellasita ylimääräistä aikaa, jolloin ei tarvitse murehtia mistään, ei miettiä koulujuttuja, kavereita, kaikkea mistä minulle valitetaan, ei yokirjoituksia, niitä varsinkaan. kaipaan aikaa ja kuitenkin aina kun minun pitäisi tehdä jotain löydän jotain miellyttävämpääkin tekemistä. Olen kamala. En jaksa valittaa siitä kaikesta mitä haluaisin olla ja missä olen huono ja mihin en ole tyytyväinen, mutta se kaikki vaivaa minua, pienet asiat.Ne kaikki pienet jotka ovat mrkityksettömiä, ne pomppivat mieleen ja silloin taas haen sitä joitan tekemistä joka veisi ajatukset, teen jotian mukavaa, turrutan katsomalla teeveeetä. En ole mitä haluan, enkä edes yritä olla. Niin saamaton.