En osaa kirjoittaa kuin kaikkea omituista. Sirius yrittää itsemurhaa, nainen kidnappaa oudon lapsen. Fiicciä ja novellia, kunpikaaan ei varmaan koskaa valmistu.

***

Jotkut naapurin nelivuotiaat kävi pyytämäsä mua leikkimään, tai pikemminkin pyysivät pikkusisaruksiani. Mä kun luulin olevani ainut lapsi.

Valitan joka asiasta, kiusaan ja ärsytän, olen vain niin h*elvetin huomion kipiä. Anteeksi se.

Pitäsi tehdä miljoona asiaa, mutta en osaa aloittaa mitään.

Tyypittele Saiturin henkilöt. En minä ossaa.

Tahdon kävelemään niin ettei kukaan näe minua, mutta minä näen kaikki.Tahtoisin elää terveellisesti, mutten osaa. Olen niin laiska, ja minulla ei ole omaa tahtoa kuin harvoissa asioissa. Ja samalla olen niin itsepäinen.

Tahdon sotahissan tunnille, rakastan niitä tunteja, liian mielenkiintoisia. Äidinkieli vaatii liikaa, samoin enkku.

Liian myöhä ja liian väsynyt. Yksinäinen ihmisten keskellä. Ilkeä.

Tahdon kaiken heti ja nyt, olen liian kärsimätön. Jaksan jonottaa montakin tuntia kassa jonossa, mutten jaksa odottaa sitä että unelmat toteutuvat. En näytä ymmärtävän etteivät ne aina toteudu.Eivät koskaan.

Masennan itse itseäni.Kaipaan, mutten tiedä mitä.On vain niin levoton olo, simpunkirput jauhaa äitin mukaan. Nin se aina sano kun olin pieni ja rauhaton.

Ne kaikki koulujutut ja muut odottavat minua hirveänä urakkana, en tiedä mistä aloitan, en tahdon aloittaa. Tahdon elää rauhassa katsoen muita ja vain hiljakseen oppien elämää. tai elämään.

Luen toisten blogeja ja löydän niitsä piirteitä itsestäni, en vain uskalla sanoa mitään.

Pelkään ja olen ujo.

Piha koivu on vihreä,kesä täällä ja minulla ei työtä. Äiti vain valittaa. Tavitsen työn, mitä vian, pois kotoa edes pariksi tunniksi per päivä. Raha ei ole tärkeintä. Miks opettajilla pitää olle kesä loma.. Odotan kesää ja pelkään. Kesä on stressiä täynnä. Minä tahdo olla koko aikaa kotona.

Tulevaisuus tai tulevaisuuttomuus saa minut itkemään.  Tiedän etteivät unelmani koskaan totoudu, mutta minulla ei ole muuta, ei muuta mistä välitän. Riistä ne niin en enää jaksa. Loukkaa ja hauku. Lopulta en enää tahdo olla tässä. Tiedän että lähtisin.

Minä en mitään teen, en nyt enkä pian. Jaksan ja kestän, olen hetken vahva.

En tahdo täyttää seitsemäätoista, vielä joskus ajatuksissani luulen olevani pienempi kuin olen.

Vaikka nauran niin se ei ole aitoa, minun oikea nauruni on ujoa... Olen kait vain niin pieni, pieni monella tapaa, joita en nyt selitä.

Älä huolestu, minä vain itken sisälläni ilman syytä.