Hyppytunti ja minä vain syön karkkia kotona. On nämä hyppärit joskus niin mukavia, kun tämäkin alkaa 12.15 (jos siis ei mene koululle syömään) ja loppuu 14.30, jonka jälkeen pitää istua kaks tuntia koulun tietokoneilla suorittamassa atk:n A-ajokortti kurssia. Paitsi että tänään siellä joutuu istumaan vielä kauemmin kun on exelistä ja netistä koe.(miten netin käytöstä voi olla koe...)Elikkä istutaan nyt sitten lähes kuuteen asti koululla kun muut on Taize- talkoissa. Mieluummmin siellä kyllä olisin kuin istuisin koulun koneella,varsinkin kun sitä opettajaa ei näytä oikeestaan ikiinnostavan että mitä me siellä koneella tehdään, mokoma istuu vaan omalla paikallaa eikä tule neuvomaan kun apua tarttee ja pyytää.

Pirkka karkkeja jotka on kuitenkin Fazerin tekemiä.Pitäsis varmaan syödä jotain ihan oikeiaakin ruokaa, mutta ei jaksais..

Nyt ollaan saatu kaikki kokeet takasin ja ei todellakaan mitenkään lloistavasti menny. No olen mä Spykoon tyytyväinen ja ruotsiin mutta matikassa on hyvä jos kurssin läpi pääsen. Ne laskut oli vaan niin hulluja, etten tajunnu ollenkaaan ja ei ollu ketään keltä pyytää apua. Tai olishan sitä voinu pyytää äitiltä ja isältä, mutta sitä virhettä mä en toistamiseen tee, se tarkottas sitä että istutaan koko ilta keittiön pöydän ääressä ja riidellään siitä miten huonosti nykykouluissa opetetaan kertotaulu. Ei oikeen oppimis motivaatiota lisäävää keskutelua...Mutta nyt mä lähden syömään..

Nyt on niin ihanan keväistä! ^^;