Mikä pääsiäisloma on ruotsiksi..?

Miksi ihmisten ei anneta olla omia itsejään, miksi aina pitäisi mukautua? Tahtoisin olla aina oma itseni, mutta silloin saan vain muut suttumaan. Onko se niin kamalaa jos en haluan viettää koko pääsiäistä hypäten joka paikassa? Minä haluan olla rauhassa kotona, lukea, kirjoittaa, miettiä, piirrellä, katsoa telkkaria ja laiskotella muuten. Minä en vain välitä aina olla hypyssä, tavata uusia "mielenkiintoisia" ihmisiä.Minä rakastan rauhaa ja hiljaisuutta vaikkei sitä kaikki aina uskokkaan. Minä olen pieni, hiljainen ja ujo. Antakaan nyt hyvät ihmiset minun elää tavallani!

Minä en vain saa sanottu mitä ajattelen, en vain halua suttuttaa ihmisiä. Onko se minun vikani jos mieluummin kirjoitan kaiken? Minä en osaa vain ilmaista itseäni selvästi kun puhun.

Halun rauhaa, hiljaisuutta, auringon paistetta ja iloa.Ystävät ovat minulle tärkeitä vaikken sitä osaakkaan sanoa. Minulla on omat tapani elää ja heillä omansa.

 

Hyväksy tai hylkää.

Rakasta tai vihaa.

Unohda tai kaipaa.

Välitä tai kiusaa.

Anna olla oma itsensä

äläkä tapa mielipiteillä.

Aina ei ole voimaa vastustaa.

 

Ehkä olen aina pääsiäisenä outo, tai sitten se johtuu liiasta suklaa syömisestä.