Kait minustakin sitten ylioppilas tulee, jos joku hullu ytl:ssä ei päätä laskea äidinkielen pisteitä älyttömästi. Äiti ei tahdo uskoa ja minä en ymmärrä, että huomenna ei enää tarvitse esittää lukevansa. Nyt vain päättää se minne minä olen hakemassa. Muotoilua? Käsityönopettaja? Mitä ihmettä? Toisen asteen yhteishaussa hain siihen samaan paikkaa minne halusin, kun minut pakotettiin lukioon, se on edelleen se mitä minä haluan, en minä osaa muuta. Minusta ei tulisi ikinä hyvää yliopisto opiskelijaa, sen tiedän, mutta en minä silti tarkoita etten tahtoisi opiskella paljon, mitä muuta muka on, kun ihminen on tälläinen, ettei osaa mitään kunnolla ja tahtoo vain näpertää ja kirjoittaa. Mikä minusta tulee isona? Taiteilija, ei kuvataiteilija vaan sellainen tälläinen näpertäjä, joka ei osaa mitään kunnolla, mutta näpertää silti. Minä haluan perustaa isona kaupan. Söpön kaupan, joka on haaveissa pitsireunaisissa. Olen täysi kakara.