Olen iloinen tai onnellinen tai vain hyvällä tuulella. Aurinko meni hetkeksi pilveen eikä enää paista silmiin. Äiti menee huomenna töihin ja minä hyppelin olohuoneen pöydän ympäri kun kuulin sen. Ja tietysti sain perään valituksen siitä kuinka yo kokeisiin pitäisi panostaa jo nyt kunolla. . Ei otan puheeni takaisin. Sain vaöituksen siitä etten tee kunnolal lälksyjä jos minulla on nytkin aikaa istua koneella. Ja etten ole näyttänyt jakso arviointeja. Ja sitten isä kuulee äitin kysymyksen siitä väärin olenko Tänään tenyt kläksyt ja ymmärtää asian niin että minä vastasin tehneeni tunnilla läksyt. Ei helvetti. Minä en jaksa noita samoja kysymyksiä joita esitetään ekaluokkalaisille ei minun ikäisilleni. Nyt se aurinko taas paistaa ja on hiljaista. Minä tahtoisin ommella mutten uskalla ommella tänään koska silloin taas epäiltäisiin etten ole tehynt koulujuttuja ja miksen ole niitä tekemäsää että aina voi lukea ylimääräistä. Minä tahtoisn saada ne kaksi paitaa valmiiksi ilman että äiti tulee neuvomaan asioita joita osaan. Minä tarvitsen mustaa ja valkoista trikookangasta. Enkä enää kestä..