Oulun reissu oli mukava. No tietysti soitettiin että pääsisitkö töihin, vaikka sanoin että olen maanantaian Oulussa, no kyllä minä sen ymmärrän ettei sitä sen kiireen keskellä voi muistaa. No siis ostin Oulusta ihan liikaa tavaraa. Varmaan kolme paitaa, joista kaksi lasten puolelta (kutistunko minä?), kengät ja muuta kivaa kräsää.  Hopeiset hiirikenkäni ovat söpöt.

Koko kesä meni, tunnen etten saanut tehtyä mitään mitä aioin. Harmittaa.

Ensin kesänä sille isolle reissulle, en minä halua. Siellä ei ole yksityisyyttä. Pelkään, stressaan jo etukäteen.

Olen taas  vain istunut koko päivän koneella, pitäis tehdä muutakin mutten osaa olen vain niin tottunut että silloin kun ei ole töitä ollaan koneella.

Ainiin, ostin oulusta myös kaksi cd:tä, TSH- soudtrakin ja narnia-soundtrakin tai joitain, tuio sana on liian vaikea kirjoittaa.

Tuntuu kuin nykyään en osaisi kirjoittaa ilman musiikkia, vaikka sitä muulloin varhoin kuuntelen.

Lomaa on liian vähän jäljellä.

Tunnen olevani niin vanha, voisin joulukuussa mennä autokouluun.