I wish that summer would be here...

Tämä loskakeli masentaa. Ei enää jaksaisi katsoa vain harmaata märkää loskaa pyörätiellä joka loiskuu ympäriinsä ja kastelee muka vettä pitävät kengät. Huhtikuussa ei enää kuulu sataa lunta.

 

Äiti vain valittaa että sen pitää päästä koneelle kun mä tähän hetkeksikään istahdan. Sen pitää kuulemma tehä opiskelu juttujaan. No nuo kirjata kyllä valtaa jo pöydän ja lattian.. Ne valtaa lattian kuin muurahaiset mun huoneen.

 

Mä tahdon kirjoittamaan, mulla on aina kaikkina väärinä hetkinä pää täynnä hienoja ideoita juonia henkilöitä ja tapahtumia. Ei kesken ruotsin koekuuntelun voi alkaa kirjottamaan tai matikan testin.^^;

Mielikuvitus on outo asia. Mä haluan lukea enemmän ja mä haluan oppia uusia asioita, mutta mulla on tunne että koulussa ei opi, tai ainakaan siellä ei opi asioita joita mä haluan tietää. Mä haluan tietää ihmiskohtaloita, mä halun nähdä paikkoja ja niiden historiaa. Mä haluan oppia piirtämään ja maalaamaan. Mä haluan osata kirjoittaa.

 

Kukka kuvia entisessä kosteusvoide purkissa, niitit pistät vaikka koitat väistää.