Tunnen oloni vain niin kurjaksi, itken sitä etten osaa olla niin kuin muut tahtoisivat, sillä en saa olla minä. Tai pikemminkin tarkoitan sitä mitä vanhempani minun olevan. Minä todella itken vaikka koetan olla itkemättä.

Koko päivä on ollut kamala, minä en kuulemma ole tehnyt niitä töitä mitkä minun olisi kuulunut tehdä ja en kuulemma välitä koulusta pätkän vertaa ja olen kaikin muinkin tavoin kamala.

Ei auringon paistaessa saisi olla surullinen , mutta se kaikki vain sattuu.

Minä edelleen inhoan lomia.Tahdo talven että voin angstata kunnolla. Miksi nenäliina paketeissä on niin vähän nenäliinoja.

Anteeksi tuo novellin sukulainen, minun piti vain purkaa tätä kaikkea.

Minusta ei vain saa sitä kultaista suosittua pikkuprinsessaa, joka on kaiken päälle vielä helvetin viisas.

Ja mun silmät on ihan punaset, olen taas niin helvetin kaunis. Pilaan yhä korvani, kuuntelemalla musiikkia liian isolla kuulokkeista. Eihän edes oikealla cd- soittimella saa kuunnella, muuten se häirihteen vanhempia, tai saa jos se on niin pienellä ettei sitä erota kellon sekuntti viisarin äänestä. no saa se vähän isommalla olla, mutta kuitenkin.

Ollan taas niin teini.