Kesä tuli ja jo lähes meni. Minä tahdon takaisin kesän alkuun, tahdon tehdä miljoona tekemätöntä asiaa ja lukea monia monia kirjoja joita en ehtinyt lukea.. Minä kaipaaan kesän alkua ja sitä sen hetkistä vapauden tunnetta että oli koko kesä aikaa,. Olkoon lomaa jäljellä viikko, mutta mitä siinä muka ehtii, tai no voi ehtiä paljonkin, mutta en minä pidä kiireestä ja suunnittelemattomuudesta että osaisin tehdä mitään täysin järkevää loma viimmeisellä viikolla.

Huomenna perinteiselle ostosreissulle Ouluun ystävien kanssa. Tahtoisin että kaikki heistä olisivat mukana, mutta mahdottomia on hankala pyytää. Pitäsi vielä pitää koulun alkajais nytskyt, mutta ei ole aikaa tai paikka.

Inhimillisessä tekijässä oli tänään mielenkiintoinen aihe, koulukiusaaminen. Ne puheet mitä ne kiusatut puhui oli osaksi suoraan kuin minun ajtuksiani, varsinkin sen lippalakkipään.  Vain se että on ajatellut että sitten isona minusta tulee jotain suurtaa sai silloin joskus jaksamaan.. Kiitos, myös silloisille ystäville jotka tuskin tätä lukevat.. Pakko sanoa että ala-aste oli joskus kauheaa mutta yläasteella oli välillä kamalampaa, muttei sillon välillä jaksanut enään välittää, ajatuksena oli kait, että kestäähän sitä mitä vain kolme vuotta. Onneksi monien mutkien kautta olen lkäytänyt nykyiset ja kaikkein aikojen parhaat ystäväni joista en tahtoisin ikinä luopu, miten kliseiseltä se kuulostaakaan.

Pitää kait lopettaa että huomenna jaksaa shoppaamaan..