Tuntuu kuin tarvitsisi uuden blogin, tämä tuntuu täydeltä, turhalata ja pinnalliselta. No sitä kaikkea se onkin, mutta tahdon jonkin paikan mihin kirjoittaa että joku huomaa mitä ajattelen. Ei kaikkea mitä haluaa saa koskaa sanotuksi.  Rakastan tuota uutta pohjaa tai no en voi sanoa rakastavani, vaan pidän siitä kovasti.
Ulkona on ihana pimeää, tekisi mieli kaakaota tai teetä. Jos  vain olisi nyt se lämmin takki niin lähtisin ulos seikkailemaan, mutt tietysti myös tämä flunssa. Ei saa aikaiseksi mitään vaikka on koko päivä aikaa, tekee vain kaikkea turhaa ja hermostuu mielessään lukiolaistenliitolle, vr:lle ja tahtoo ajalla kiskobussilla. Olisi kesä ja lämmin. Tai syksy ja se ilta, pimeä ja tuuli, jotasta minä pidän. Tuntuu että katson taas kaikkea ulkopuolisena tajuamatta että olen oikeasti läsnä eikä se kaikki ole vain unta.

Tahotisin ommella jotain ihana mutta ei siihen ole aikaa jos ei huolehdi koulujutustia ja kaikista muista. Olisi todellakin miljoona asiaa tehtänä, läksyt, Bi2 uusinta koe, hankkia vr:n opiskelija alennuslippulapuke, taize-kokous, ammaus, kolmen muskettisoturin lukeminen, ja ne kaikki muut kirjat kirjahyllyssä. En tee juuri mitään noista ja silti vain istun koneella tai piirtelen tai kirjoittelen tai vain haaveilen, en osaa aloittaa mitään, olen vain kärsimätön ja odotan asioiden tulevan valmiiksi itsestään. Olisi jännä oppia piirätmään japanilaistyyppisesti tai mikä se tyyli onkaan, minun piirtämis tapani on nykyään niin outo, mutta se tuntuu omalta, vaikkei niitä voi kellekkään näyttää. Kaipaan kuviksen tunteja, kässän tunteja ja sotahissaa. Kaikkea mukavaa. Tuntuu kuin lukio ei kuiteknaan olisin aivan minua varten, se kädentaitojen ohjaajakaan ei aivan mutta pakko kait tämä on sinnitellä vain näön vuoksi vaikkei oikeasti innosta. Tai innostaa välillä muttei usein ja se innostuskin on vain se että näkee ihmisä, tuttuja.
Minä kaipaa niitä yläaste aikojen yhdessä tekemisjuttuja, kaikkia hienoja projekteija, se ihme näytelmäjuttu kurssikin oli niin hauska,(kukapa ei tahtosi hyppyä punaisissa sukkahousissa lavala esittäen juoppoa hovinarria).
Pitäsi järjestää kauheasti papereita, mutta en tahdo koskea niihin, koulu papereita, piirrustuksia, novelleja, se pidemmän novellin yksi versio. Häpeän osaa noista kaikista papereista ja osaksi olen vain liian laiska niihin koskemaan. Hyvä teko syy on se ettei ole sopivaa laatikkoa johon ne järjestää.

Tahtoisin aikaa. Viikon loman, sellaisen loman jolloin ei tarvitsisi kuunnella nalkutusta siitä ettei ole vanhojen tanssi paria, loman hautajais järjestelyistä, loman tästä talosta, muttei omasta huoneesta. Tahdon sellaisen loman jolloin minulla olisi aika käydä nuo kaikki paperit läpi, kirjoittaa se novelli puhtaaksi jota olen tehnyt niin kauan aj piiirtää, piirtäää niin paljon että kyllästyy. Tahtoisen sen loman myös tietysti kaikista koulujutuista, uusinnasta ja huonosti menneistä kursseista, ei kiinnosta, ei jaksa, ei huvita, laiskottaa, se opettaja ei tykänny musta, se  ei ymmärtäny mua, se essee oli niin ihmeellinen, kka sellasta taulukkoa muka tajuaa-nuista jutuista loman.
Tahtoisin ostaa uusia ihania vaatteita, vihaan tällä hetkellä mustia "uusia" housuja mutten kehdannut palauttaa niitä kauppaan. Tungin vaain vaatekaapinn perälle.No perjantain shoppaileen, olen varmaan taas pihilllä tuulella enkä raaski ostaa mitään, mitä todella rakasta ja ostan vain huppareita koska ajattelen niiden olevan käytännöllisiä, haluan 60 ja 50-lukujen vaatteita. Mustaa, punaista, sinista ja valkoista, muuta ei tarvita. Paisti merirosvoja, merimiehiä ja joitain 1600-1800-lukujen upseereja.
//tulipa pitkästi.