Tekisi mieli tehdä kaikkea muuta paitsi pakata ja siivota. Viikonloppu kotona on kovan matkustamisen takana ja olen siitä niin väsynyt, mutten tahdo pettää ystäviäni ja jättää tulematta. Totta kai olisi helpompaa ilman mitään mikä sitoisi siihen kaupunkiin, mutta ei sellanen ole mahdollista. Se kaupunki ei päästä irti.

Olen kirjoittanut hirvittävän vähän, mutta enemmän ehkä suunnitellut ja pohtinut lopullista rakennetta. Laatinut excel taulukon tapahtuma ajankohdista ja siitä miten ne sijoittuvat lopullisessa versioissa. Tuntui vähän hassulta laatia sitä, kun yksi osa tarinaa on täysin kirjoittamatta. Tai ehkä toinenkin, se kirja kirjan sisällä. Tästä tulee vain niin pitkä, mutta ei se minua haittaa, eivät ne kaikki vuodet jotka olen tuohon käyttänyt, olen tyytyväinen silloin kun voin lukea sitä vaikka uudestaan ja uudestaan. En osaisi kirjoittaa tai oikeastaan en voisi hyväksyä kirjoittavani sellaista jota en tahtoisi lukea uudelleen. Sellaiset kirjatkin ovat vain oikeasti hyviä joita luen useampaan kertaan, sellaiset, jotka tietää hyviksi. Sama koskaa kyllä myös elokuvia. Minä pidän tuota tekstiä hyvänä, mutta ei se välttämättä jonkun toisen mielestä sitä olisi, mutten välitä, se on kirja minulle.

Sanon vain vielä sen että ainakin nyt vielä pidän yliopisto opiskelusta.