pihi  ja  laiska

Minulla ei ole mitään todellista asiaa, tahtoisin vain puhua jollekin,mutta kukaan ei ole kuulemassa.Minä en tahdo vikonlopun loppuvan, en tahdo maanantaita tänne. Minä tahdon vain olla yksin kotona monta päivään peräkkäin, niin että vanhemmat ovat töissä mutta minulla ei olisi koulua. Mutta tuota ei tapahdu usein...

Istun tässä viisi minuuttia ja heti valitetaan että olen ollut jo vaikka kuinka kauan ja taas on kaikki hommat tekemättä. Pitäsi tyhjentää tiskikone, siivota huone, tehdä läksyt ja näyttää vanhemmille mitä koulussa käsitellään. Turha luulo. Ollaan sitten joku kapinoiva teini (mitä  en ole) mutta en minä halua näyttää joka koulu juttua vanhemmille.

Ostin eilen kuulemma liian ohuen kevät takin, siinä kun ei ole vuortakaan. jos minä sanon että tarkenen sillä niin silloin tarkenen. Ei voi taaskaan syyttää kun vaate kauppoja minun piheyttäni. Miksei pitkiä ja vuorellisiä xs kokoisia kevät takkeja ole myynnissä?(jotka maksaisisvat alle 59.70€ )

Pitää leikkiä köyhää opiskelijaa..

Mutta en tiedä vieläkään mitä teen sen kirjoituskurssin takia, osaksi tahtoisin mennä mutta se hinta on kuitenkin sen verran iso... Osa keneltä olen kysynyt mielipidettä asiaan sanovat että mene, vaikka osaat jo kirjoittaa. (minä en osaa vielä kirjoittaa tarpeeksi hyvin.) Ja osa taas sanoo että älä mene, että se maksaa niin paljon.   En minä tiedä mitä tehdä. Toisaalta haluaisin mennä mutta sitten taas se hinta ja se että pärjäisinkö siellä, osaisinko minä olla outojen ihmisten seurassa. Joskus jo se että joutuu/ saa olla koko päivän tuttujen ihmisten seurassa aiheuttaa minulle stressiä, mutta sitten aivan outojen... en minä tiedä..

Kirjotin eilen uudestaan sen novellinen alun tai oikeastaan osan siitä, nyt se on helpompi näpytellä koneelle kunvoi paremmin hahmottaa kokonaisuuden aika muotoväännösten takaa.Se tarvitsee vain vielä niin paljon huomioita mutta minä en tiedä jaksanko sitä sille antaa. Pakko minun on, haluan tuosta novellista valmiin.

Minä tahdon ulos pyöräilemään, kokeilemaan sitä muka liian ohutta kevät takkia. Kevät on ihanaa aikaa, mutta syksy on parasta.