Maalaisin taas, mutta missä ovat värit.

Minä haluan oppia taas maalaamaan...Maalaamaan niitä satulinnoja mitä pienenpänä tein. Minä tiedän että minulla on se sama tyyli tallella, luultavasti väritkin tottelis paremmin nykyään.Minä haluan maalata niitä epämääräsiä mittasuhteettomia tekotaiteellisa tauluja. Niitä minä rakastin sillon tehdä.

Kuka sai minut uskomaan että minä en osaa piirtää, kuka söi minun itse tuntoni?

Kaikki osaa piirtää ja kaikki osaa kirjoittaa, jotkut on vain parempia. Minä en, enkä siitä välitä, tahdon vain tehdä kirjoittaa ja maalata hiljaisuudessa ja haaveilla. Antaa kaiken olla rauhassa ja asioiden tapahtua omalla painollaan.

Joskus musta kissa ilman silmiäkin voi nähdä.

Onko ihmisen oltava joku muuu että näkee sisinpäänsä, vai onko sen kuoren takana oikeasti mitään?

Ei lattian tarvitse aina loppua nurkkaan, varjotkin voivat lentää.Minun tyylini on omani.