Huomenna taas maanantai. Tylsistyin niin viikonloppuna, nautin yksinolosta, mutta minulla oli niin tylsää. Tv:stä ei tullut mitään, ei tehnyt mieli kirjoittaa, ommella, neuloa tai mitään muutakaan kivaa. Piti sitten vain siivota, pyykätä ja leipoa.
_
Miksi minä aina sanon, etten harrasta mitään, kun kysytään? Miksen voi sanoa kirjoittavani?
-Minä kirjoitan, tiesitkö? Joo, kyllä tiedän, etten hallitsen oikeinkirjoitusta eivätkä lauseeni ole sellaisia kuin pitäisi, mutta ne ovat minun lauseitani.

Haluaisin, että jotakuta kiinnostaisi. Typerä hakee huomiota.
_
Haluaisin, että joku joisi kahvia kanssani ja vaikka vain katsoisi ulos ikkunasta tai puhuisi niitänäitä. Ehkä tältä tuntuu olla yksinäinen. Ehkä olen ollut sitä aina, mutta ehkä olen vain halunnut tai tottunut. Haluaisin puhua, vaikken tiedä mitä sanoa.