Hyppäri, taas. Unohdin aamulla penaalin kotiin ja runo analyysiä piti raapustaa... Hyvä minä!Ei millään jaksaisin mennä kouluun enkun tunnille tietysti hissan ja kuviksen tunneille pitää mennä.. Mä en jaksa enkun sanakokeita, mokoma opettaja pitää niitä melkein joka päivä. Mä en jaksa lukea niihin, mutta mä tartten hyvän numeron enkusta. Änkkäti känkkäti, voi ämpäri.

Eilen piti haravoida ja tänään pitää haravoida. No ainakin tienaa 150€ taize-matkan hyväksi.

Mä en osaa enään kirjottaa mitään oikein.

Mua väsyttää niin paljon, mutta mä en haluan nukkua. Mä pelkään heräämistä ja uutta päivää.

Mä haluan aikaa, aurinkoa, lämmintä ilmaa ja hennon tuulen. Kuulostaa siltä kuin mä olisin jokin kasvi. :D

Mä en halua kesää ja amppareita tänne. Syksy, mä odotan jo sinua... Talvi ja lumi, kevät ja aurinko. Mä haluan syksyn lehdet ja tuulen.