Mä taidan olla liian nauravainen, että mut otettais vakavasti.

En tahdo enää sinne paikkaan mokomaan, jossa jokainen virhe jonka on tehnyt vuosi sitten on läsnä liian usein. Nyt on poissa sieltä. Ärsytys kynnys liian matalalla.

Mietin turhan usein sitä, että mitä ystäville pitäisi oikeasti puhua? En minä osaa puhua mistään, tuntuu, ettei kiinnosta. En minä ole niin sitä joksi uskotaan. Tajuaisivat nyt jotain itsekin. Olen ilkeä. Kyllä tiesin sen, mutta silti olen aivan liian kiltti.

Todellisuudessa mä tahdon itkeä, mutta miten mä itkisin, kun haluan, jonkun lohduttavan, eikä kukaan sitä tee.

Mutten mä kuitenkaan ole aivan niin surullinen kuin tässä annan kuvan.

Kaikki kysyvät typeriä koulusta ja ei voi vain vastata, ettei tiedä eikä kiinnosta, vaan saa keksiä jotain.
_
Kulutan milestäni liikaa rahaa, ja se sattuu liikaa, koska en oikeasti kuluta niin paljoa.
_
Pidän matkustamista liian rentouttavana.